rok 1988
1.6 Diesel
skrzynia 5 biegów
spalanie 5.2
przebieg 127 tys ale na drzwiach mam naklejkę z wymiany oleju przy
280 tys
opony 185/60/14
wyposażenie dodatkowe:
szyberdach
na tylnym siedzeniu za podłokietnik
za podłokietnikiem jest schowek który ma taki jakby pokrowiec tak ze można
włożyć np. narty i będą w
kabinie ale nie zabrudza ani wody nie naleci
Samochód jest z Belgii a na Belgię nie było wersji CL
tylko TX
wydaje mi się ze wersje te maja lepsza blachę ( mimo ze to 88) bo na
razie mam tylko troszkę rdzy za tylnym kołem za kierowca ale tam widać
ze parę lat temu był ten
element wymieniany, i na tym spawie właśnie jest niewielka ilość rdzy
w innych miejscach nie ma .Lakier jest chyba taki jak na 14 letnim
samochodzie no może trochę lepszy jest tylko wiele drobnych odbić od
kamieni itp. Niecałe dwa miesiące temu zacząłem się bawić z
licznikami i zrobiłem sobie białe .Zrobiłem je w ten sposób ze wymontowałem
tarcze, skaner, komputer, retusz i druk. efekt taki jak na zdjeciu.Bawilem
się trochę w zmianę podświetlania na niebieski ale udało mi się kupić
zbyt ciemna farbkę do żarówek i zostawiłem zielony. Co do osiągów
mojej fury to trudno mi powiedzeń dokładnie tj w sekundach
ale zbiera się naprawdę niezłe (jak na Diesla). Prędkość maksymalna
jak udało i się uzyskać była dla mnie jak i zapewne dla wielu
zaskoczeniem no bo 175 km/h w Dieslu 1.6 to chyba nieźle. Od około
80 do 120-130 samochód jest dość dynamiczny ( mowie oczywiście w porównaniu
z Dieslami jakimi jeździłem) żeby jechać zprędkością 140 nie ma
problemu przy 150 zaczyna się już czuć koniec możliwości i po dłuższej
chwili przetrzymania go na gazie znowu idzie w gore ale to już tylko żeby
sprawdzić ile poleci a nie jeździć. Normalna jazda do kiedy
jest jeszcze cicho w kabinie to tak do około 120 później zaczyna się
już głośniejsza rozmowa ( ale nie ma problemów takich jak w mojej
starej 1 której maks wynosił 140 i tam przy 120 było już naprawdę
trudno rozmawiać.
Od razu po zakupie wymieniłem paski, napinacze, oleje
płyn hamulcowy (ale musze cos jeszcze zrobić z hamulcami bo rzadko ale
nieraz zaczyna powoli wpadać mi pedał hamulca) dołożyłem jeszcze
centralny zamek i alarm w tunning zewnętrzny raczej nie będę się bawił
bo to jest diesel jedynie przymierzam się do jakiś alusów.
Ogólnie jestem z tego samochodu bardzo zadowolony tym bardziej ze kosztował
mnie 6.5 tys złotych i
jazda nim jest dość wygodna i tania .Jazda w cztery osoby jest wygodna
, w pięć osób byłoby już kiepsko ponieważ ten podłokietnik na
tylnym
siedzeniu trochę wystaje i ta środkowa osoba mogłaby trochę narzekać.
Wydaje mi się nawet ze jest
wygodniejszy niż golf 2 jeśli idzie o prowadzenie w trasie przez duży
bagażnik to jest jednak inny samochód baaaaardzo pakowny.
Pozdrawiam Robert
dołączam jeszcze kilka zdjęć nowe będą niedługo ale nie wiem kiedy
(
problem z załatwieniem cyfrówki )
Nadesłał Robgie:
Robgie@konin.lm.pl
GG 812814
*) - z tego co się dopatrzyłem na zdjęciach wersja TX
jest bogatsza od C i CL właśnie o wcześniej wspomniany podłokietnik,
nakładki na błotniki, zegarek na desce rozdzielczej, listwy na drzwiach
oraz seryjne kierunkowskazy.
|